טיפים שכדאי שתדע מתי לקנות אוזניות באינטרנט

אוזניות

קניית אוזניות באינטרנט יכולה להיות משימה מרתיעה אם אתה לא בטוח מה אתה מחפש. רוב האנשים מסתמכים על המלצות של חברים (או אפילו גרוע מזה, שלהם) אבל קשה לשפוט עד כמה מהימן המידע הזה אלא אם כן באמת שמעתם אותו בעצמכם. כמוך, אני יכול להתייחס RAM למעבד מהירות, אחסון לאיכות תמונה, ומחיר לגודל של הטלפון. אומנם קניית אוזניות חדשות דומה לרכישת טלפון חדש, אך חשוב לזכור את הקווים המנחים הבאים כדי להימנע מלקנות משהו שאינו עובד.

תקשיב להרבה מוזיקה. אם אתם קונים אוזניות איכותיות באינטרנט, סביר להניח שכבר ניסית כמה כדי לראות איך הן נשמעות. האם הם פונים אליך? האם הם מביאים את ההיבטים הטובים ביותר של השירים האהובים עליך? נסה מגוון אוזניות כדי למצוא את האוזניות הטובות ביותר לאיכות הקול.

בשלב הבא, אתה רוצה להעיף מבט בטווח המחירים של הסט. בעוד אנו נוטים לדבוק במותגים הידועים ביותר, חשוב לשקול את טווח המחירים כאשר רוכשים אוזניות באינטרנט. מותגים פופולריים כמו סנהייזר, סוני ופיליפס הם בדרך כלל בטווח המחירים הבינוני עד גבוה. חברות אלה מציעות אוזניות גדולות אבל איכות הבנייה יכולה להיות ירודה. זה אומר שתצטרך לשלם יותר כדי לקבל את אותן התוצאות עם אוזניות זולות יותר.

לבסוף, נסה למצוא חנויות מכובדות שאתה יודע שמוכרות מוצרי קול בלוטות 'במחיר סביר. אם אתם מחפשים לקנות אוזניות באינטרנט מארה "ב, קנדה או קנדה, עדיף לדבוק בקמעונאים גדולים. חנויות אלה יצרו מערכות יחסים ומוניטין עם יצרני אוזניות גדולים. זה יאפשר לך לצמצם את החיפוש שלך. אתם יכולים לשאול אותם על המודלים האחרונים הזמינים ואם אפשר לראות דגימות של המודלים שאתם אוהבים כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת.

בעת בחירת דגמי אוזניות Bluetooth, יש לך שתי אפשרויות בסיסיות: חוטית או אלחוטית. אוזניות אלחוטיות משתמשות בחוטים כדי לשדר קולות ממקור אחד. מכשירי שמע אלחוטיים, לעומת זאת, לא צריכים כבלים. הם עובדים על ידי קבלת אותות קול ממשדר (בדרך כלל מותקן בתוך ניצן האוזן עצמו) ואז משדרים אות זה באופן אלחוטי. אוזניות אלחוטיות מציעות יתרונות רבים, כולל ניידות, קלות שימוש, והיכולת לשמוע רעש חיצוני. בעוד האוזניות האלחוטיות יכולות להיות יקרות יותר מאלו המחווטות, הן מציעות תכונות מיוחדות כגון בקרת נפח וביטול רעש.

אם אתם רוצים את האוזניות הטובות ביותר לאיכות הקול, מומלץ שתחפשו מכשיר שמתאים לכוח ההתקן ולקצב העברת הנתונים. זה יבטיח המכשיר שלך לעולם לא נגמר כוח והוא מוכן לקבל נתונים. תעריפי העברת נתונים שונים מראים שקצב ההעברה של אוזניות בלוטות 'אלחוטיות אחת שונה מזה של השנייה. לדוגמה, אוזניות שיש להן מניעה גדולה מ-40k אוהם הן הטובות ביותר לצליל.

אחד המאפיינים החשובים ביותר בזוג אוזניות Bluetooth הוא יכולת יישור הרעש שלה. יישור רעש מוגדר כיכולת לחסל או להפחית הפרעות רעש חיצוניות. טכנולוגיה זו משמשת באוזניות אלחוטיות פופולריות רבות. היא מאפשרת להעביר מוזיקה באופן ברור וצליל ממקור אחד לשני ללא אובדן בהירות או בידוד צליל. אוזניות עם מניעה גבוהה יהיו עם הרייטינג הטוב ביותר ליישור רעש.

אם אתם מחפשים אוזניות מסוימות עם מאפיינים ספציפיים ומתאימים, מומלץ לקנות עם חנות מכובדת. זה לא רעיון טוב לקנות אוזניות בלוטות 'שלא עובדות כי החנות לא ממלאת את המותג שאתה רוצה. בחנויות קיימות רמות אוהם רבות, ויש שלא ממלאים את המותגים שעובדים הכי טוב עם המכשירים שלהם. במקום זאת, לדבוק בחנות שיש לה מגוון רחב של אוהם כך שאתה יכול למצוא זוג שעובד עם מכשיר Bluetooth שלך.

(Visited 14 times, 1 visits today)

Category:

Tags: